آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اگر میزبان یک رویداد تجاری چاپ دیجیتال هستید، برای جذب مهمانان بالقوه به دعوت نامه های کاری حرفه ای نیاز دارید. آن را با بهترین عبارت دعوت تجاری برای ایجاد علاقه و انگیزه دادن به مهمانان برای پاسخگویی به درخواست خود درست کنید. این نکات به شما کمک می کند تا هر بار دعوت نامه کاری عالی را بنویسید (و چاپ کنید).

1. با اصول اولیه شروع کنید

با فهرست کردن نمونه چاپ دیجیتال تمام اطلاعاتی که باید در قالب دعوت رویداد تجاری خود بگنجانید، شروع کنید، از جمله 5 W:

چه کسی: چه کسی میزبان این رویداد است؟ این می تواند شرکت شما، مدیر، مشتری، کارمند یا مالک باشد.

چه: رویداد چیست؟ آیا این یک مهمانی، یک رویداد شبکه، یک رقابت دوستانه، یک رونمایی محصول خواهد بود؟ یک چیز دیگر؟

چه زمانی: این رویداد چه زمانی برگزار می شود؟ تاریخ و زمان را درج کنید.

کجا: آدرس رویداد چیست؟ آیا در یک منطقه خاص مانند کافه تریا یا سالن برگزار می شود؟

چرا: چرا این رویداد برگزار می شود؟ مهمانان چه مزایایی را می توانند انتظار داشته باشند؟ تجربه چگونه خواهد بود؟

شما باید هر یک از اینها را در متن دعوت خود بکار ببرید تا درک مهم ترین جزئیات را برای مهمانانتان آسان کنید. متن دعوت شما همچنین باید حاوی اطلاعات اضافی باشد، مانند:

پیشنهادات یا مشوق های ویژه

برنامه زمانبندی رویداد تعریف چاپ دیجیتال

آیا شرکت کنندگان مجاز به آوردن مهمان هستند یا خیر

هر چیزی که شرکت کنندگان باید بیاورند

لباس (رسمی یا غیررسمی، اگر در توضیحات مراسم مشخص نیست)

اطلاعات پذیرایی (منوی خود را در صورت پذیرایی از رویداد فهرست کنید؛ اگر مهمانان گزینه های مختلف منو دارند، اجازه دهید از طریق RSVP انتخاب کنند

اطلاعات RSVP

هنگامی که اطلاعاتی را که باید اضافه کنید فهرست کردید، می توانید شروع به نوشتن دعوت نامه خود کنید.

2. تن را تنظیم کنید

نوع رویدادی را که میزبانی می‌کنید در نظر بگیرید و با لحن و قالب دعوت خود مطابقت دهید. به‌عنوان مثال، دعوت‌نامه یک رویداد شرکتی متفاوت از مثلاً دعوت‌نامه یک  مهمانی کوکتل است .

از زبان رسمی تر برای رویدادهایی مانند:

سمینارهای تجاری

مراسم و مراسم کراوات سیاه

احزاب بازنشستگی

مهمانی های سالگرد

ناهارهای رسمی تجاری

نمایشگاه ها و کنفرانس ها

مراسم اهدای جوایز

خانه های باز

در قالب دعوت نامه رسمی اغلب از عباراتی مانند:

[نام شرکت] از حضور شما خواهشمند است

از شما صمیمانه دعوت می شود به

با این حال، لازم نیست تمام جمله بندی دعوت شرکت ها رسمی باشد. مهمانی‌های تعطیلات، رویدادهای قدردانی از کارمندان یا جشن‌های دیگر اغلب از لحن معمولی‌تر و سبک‌تر بهره می‌برند، با عباراتی مانند:

شما دعوت شده اید!

لطفا به ما بپیوندید

یه جشنه

این را از دست ندهید

و هر عبارت سرگرم کننده و سرگرم کننده ای که مایلید در آن قرار دهید

3. از قالب های دعوت حرفه ای استفاده کنید

با استفاده از قالب‌های آسان  و خودتان ، می‌توانید دعوت‌نامه‌های سفارشی خود را در کمترین زمان چاپ کنید.

در اینجا نمونه هایی از آنچه که آنها می توانند به نظر برسند آورده شده است.

سالگرد شرکت:

سمینار:

جشن تعطیلات شرکتی:

4. دعوتنامه های خود را درخشان کنید

به راحتی می توانید دعوت نامه های تجاری سفارشی خود را به صورت آنلاین با  قالب های رایگان دعوت نامه تجاری و سازنده دعوت نامه آنلاین ما ایجاد کنید. این یک راه فوق‌العاده برای افزودن حس شخصی و برند به دعوت‌نامه‌های تجاری شما است  - که اعتبار و اعتماد را به شما می‌دهد. حتی می‌توانید  پاکت‌ها  و  مهر پاکت‌های همسان را چاپ کنید

نحوه طراحی دعوتنامه تجاری به صورت آنلاین:

الگوی دعوت تجاری و طرح رنگ مورد علاقه خود را از کتابخانه طراحی انتخاب کنید (شما می توانید بر اساس دسته بندی و نوع صنعت و سایر موارد را فیلتر کنید).

الگو را در ابزار طراحی باز کنید ، سپس دستورات ساده نقطه و کلیک را دنبال کنید تا متن خود را اضافه کنید، لوگو و تصاویر خود را آپلود کنید (مثلاً یک عکس تیمی از کارمندان خود)، و طرح بندی را هر طور که می خواهید تنظیم کنید. .

آثار هنری خود را بررسی و تأیید کنید و گزینه‌های چاپ دعوتنامه سفارشی خود را انتخاب کنید . دعوت نامه های کاری شما تا چند روز دیگر درب منزل شما تحویل داده می شود.

با این نکات دعوت‌نامه‌های خود را برجسته کنید:

ساده نگه دارید: فونت های واضح و واضح ترجیح داده می شوند زیرا خواندن آنها آسان است.

باید از عنوان شما مشخص باشد که مخاطبان شما برای یک رویداد خاص دعوت نامه دریافت می کنند.

از فضای خالی زیادی برای افزایش خوانایی و درک مطلب استفاده کنید.

وسط متن قابل قبول است و اغلب در دعوتنامه ها مورد انتظار است.

دعوت نامه های تجاری استاندارد معمولاً بیش از 14 خط نیستند.

چه در حال دعوت از مهمانان به یک مهمانی شرکتی یا یک سمینار تجاری خاص باشید، جمله بندی مناسب و الگوی مناسب به شما کمک می کند تا به موفقیت برسید. مهمانان بیشتری را برای رویداد تجاری بعدی خود جذب کنید و با استفاده از خدمات چاپ تخفیفی، ROI خود را افزایش دهید .