آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سئوکار چیست یا کیست؟

ابزارهای خودکار جدید بهینه سازی وب سایت ها را برای موتورهای جستجو آسان تر از همیشه می کنند. با این وجود، برخی از خطاهای رایج سئو ممکن است هنوز توسط کسانی که مسئول مدیریت آن فناوری‌ها هستند نادیده گرفته شوند، زیرا آنها به دنبال اطمینان از ارائه نتایج مطلوب و افزایش رتبه‌بندی صفحه موتور جستجوی کسب و کار هستند.چه شرکت شما تیمی از متخصصان داشته باشد که بر روی یک استراتژی جامع کار می کنند تا عبارات و اصطلاحات خاصی را که مخاطبان هدف شما جستجو می کنند «مالک» شوند یا اینکه شما و تعدادی از افراد تازه استخدام شده تلاش برای جذب ترافیک به سایت خود را تگ می کنید، آگاه باشید. یکی از متداول‌ترین اشتباهات سئو می‌تواند به کسب‌وکار شما پای رقابت بدهد.

در حالی که برخی از آن‌ها را می‌توان راحت‌تر از دیگران اصلاح کرد، تشخیص این که مسئله‌ای وجود دارد که باید به آن پرداخته شود، اولین قدم است. seoword برای کمک به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رفع این اشتباهات بسیار رایج، برخی از اشتباهات سئو را که اغلب می بینند فهرست می کنند و نحوه رفع آنها را توضیح می دهند.

اعضای برجسته رایج ترین خطاهای SEO و راه های رفع آنها را بررسی می کنند.

1. داشتن لینک های شکسته و صفحات مرده

یکی از رایج ترین خطاهای سئو که آژانس ما اغلب با آن مواجه می شود، داشتن لینک های خراب و صفحات مرده در یک سایت است. به عنوان صاحب وب سایت، برای شما مهم است که به طور منظم صفحات خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام پیوندهای موجود در سایت به روز می شوند و صفحات مرده حذف شده و از فهرست خارج می شوند. اگر این کار انجام نشود، می‌توانید در کنار تجربه کاربری ضعیف، تأثیر منفی بر رتبه‌بندی Google خود داشته باشید. –

2. تولید محتوا در اطراف کلمات کلیدی به جای بالعکس

بسیاری از کپی‌رایترهایی که به سئو توجه دارند، شروع به توسعه قطعات بازاریابی محتوای خود با کلمات کلیدی SEO می‌کنند که می‌خواهند در مقاله بگنجانند و از آنجا شروع می‌کنند. برای اینکه بازاریابی محتوا موثر باشد، باید برعکس اتفاق بیفتد. با ایده محتوایی شروع کنید که با پاسخ به این سوال، "مخاطبان من چه مشکلی دارند که می توانم به آن بپردازم؟" سپس بهینه سازی سئو می تواند رخ دهد.

3. عدم اقدام برای بهبود زمان بارگذاری آهسته

 

کندی زمان بارگذاری یک مشکل رایج است که بر نتایج سئوی سایت تأثیر می گذارد، اما در بیشتر موارد، راه حل آسانی است. وب‌سایت‌های بیشتری توسط افرادی با آموزش رسمی کمتر مدیریت می‌شوند، که می‌تواند بر کارایی سایت تأثیر بگذارد، به‌ویژه زمانی که تصاویر بسیار بزرگ را آپلود می‌کنند. فتوشاپ و دیگر نرم‌افزارهای طراحی راه‌های آسانی را برای «صرفه‌جویی در وب» ارائه می‌دهند و می‌توانند اندازه وب‌سایت را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و زمان بارگذاری آن را کاهش دهند. - احمد کاره ، بازاریابی توییستلب

4. ایجاد محتوا قبل از انجام تحقیقات سئو

این یک باور رایج است که ملاحظات سئو پس از تولید محتوا مطرح می شود. در واقع برعکس است. تحقیقات سئو باید به عنوان اولین گام در فرآیند تولید محتوا تکمیل شود. از تحقیقات کلمات کلیدی برای درک نیازها و انگیزه های مخاطب استفاده کنید و نتایج جستجو را تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید چه کسی و چرا برنده شده است. تنها در این صورت است که می توانید بهترین و رقابتی ترین محتوا را تولید کنید.

5. نادیده گرفتن عوامل فنی SEO و تجربه کاربر

توجه موتورهای جستجو بیشتر و بیشتر به تجربه کاربر نهایی در وب سایت می شود. اگر وب سایت شما سرعت بارگذاری ضعیف یا تجربه کاربری بدی داشته باشد، این سئو فنی مانع از رتبه بندی شما می شود و این عوامل به سرعت برای موفقیت سئو بسیار مهم می شوند. مطمئن باشید که وب سایتی که سعی در بهینه سازی آن دارید از نظر فنی سالم است و رتبه صفحه و امتیازات سرعت خوبی دارد.

6. بهینه سازی بیش از حد برای رسیدن به تراکم کلیدواژه خاصی

بهینه سازی بیش از حد کلمات کلیدی ده سال پیش کار می کرد، اما امروز، گوگل شما را برای آن درخواست می کند. می تواند خسته کننده باشد اما اصلاح آن خیلی سخت نیست. مطالب خود را مرور کنید و به دنبال راه هایی برای بازنویسی طبیعی تر باشید. به جای تلاش برای رسیدن به تراکم کلمه کلیدی خاص، روی منطقی کردن تمرکز کنید. در یک پست 2000 کلمه ای، کلمه کلیدی شما نباید بیش از شش بار نمایش داده شود

7. داشتن پیوند داخلی ضعیف

گوگل به دنبال نشانه‌هایی در وب‌سایت شما می‌گردد، مانند اینکه چگونه صفحات، پست‌های وبلاگ و سایر محتواها به یکدیگر پیوند می‌دهند تا تعیین کند کدام صفحات مهم‌تر هستند و برای کدام موضوعات و کلمات کلیدی مرتبط‌تر هستند. راه حل آسان است: سایت خود را مرور کنید، و هنگامی که چیزی در یک صفحه یا پست مربوط به محتوای دیگر سایت شما است، آنها را پیوند دهید. - اسکات بارادل ، گرو ایده

8. مشرف به توضیحات متا

توضیحات متا ضعیف (یا گمشده) هنوز یک نظارت رایج برای بسیاری از مشاغل است. این توضیحات زمینه حیاتی را برای موتورهای جستجو و مشتریان فراهم می کند و عدم اضافه کردن آنها راهی سریع برای کاهش تلاش های بازاریابی محتوای شما است. خوشبختانه، اکثر پلتفرم های وب سایت، مانند وردپرس، دارای بخش های داخلی برای تکمیل توضیحات متا هستند. اضافه کردن آنها ساده است و هرگز نباید آنها را نادیده گرفت. - برنارد می ، مواضع ملی

9. استفاده از News Wire Services برای توزیع اعلامیه های مطبوعاتی

بسیاری از شرکت‌ها هزینه خدمات سیم‌های خبری را می‌پردازند تا بیانیه مطبوعاتی خود را در سایت‌های خبری منتشر کنند و فکر می‌کنند که این به سئوی آنها کمک می‌کند. این کار را نمی کند. در واقع، وقتی شما برای آن با استفاده از سرویس توزیع سیمی پول پرداخت می کنید، هیچ کس هرگز اخبار شما را نخواهد دید. در عوض، با یک شخص روابط عمومی حرفه ای که می تواند لینک های با کیفیتی را برای کمپین سئوی شما ایجاد کند و داستان شما را به سایت های خبری برتر در سراسر جهان ارائه دهد، تعامل داشته باشید.

10. قرار دادن کلمات کلیدی بیش از حد در یک صفحه

بزرگ‌ترین اشتباهی که دیده‌ام وب‌سایت‌ها مرتکب می‌شوند، قرار دادن کلمات کلیدی بیش از حد در یک صفحه است. صفحات وب سایت قرار است به عنوان صفحات ستونی ساخته شوند و یک کلمه کلیدی اصلی و کلمات کلیدی فرعی مانند کلمات کلیدی طولانی در آن صفحات تعبیه شده باشد. با قرار دادن یک کلمه کلیدی در کانون توجه آن صفحه، گوگل خیلی زودتر آن را دوست خواهد داشت و ترافیک میوه کم را برای شما به ارمغان می آورد.

سئو سایت آموزش