آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

محتوای ویدیویی در استراتژی بازاریابی امروزی، به ویژه برای کسب و کارهای آنلاین، به یک عنصر اصلی تبدیل شده است. به لطف توضیح مختصر و سریع آن، افراد بیشتری ترجیح می دهند این نوع محتوا را به صورت روزانه مصرف کنند. تخمین زده می‌شود که محتوای ویدیویی ۸۲ درصد از ترافیک اینترنت را در سال جاری تشکیل می‌دهد و آن را به یکی از پرفروش‌ترین محتوای آنلاین تبدیل می‌کند.

سایت گلبرگ سیر برای محتوا خود از ویدیو در تور استانبول به نشانی زیر

https://www.golbargtravel.com/tours/turkey/istanbul

و تور آنتالیا به نشانی زیر استفاده می کند

https://www.golbargtravel.com/tours/turkey/antalya

با توجه به اینکه بسیاری از مردم به محتوای ویدیویی عادت دارند، معرفی یک نام تجاری یا محصول با استفاده از این قالب آسان تر است. علاوه بر این، بسیاری از برندهای بزرگ مانند نایک، فیلا و پپسی ثابت کرده اند که ویدیوهای تجاری دیگر خسته کننده نیستند. در مقابل، ترکیب ویدئوهای تبلیغاتی به این برندها اجازه می‌دهد تا به مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کنند، که منجر به قرار گرفتن در معرض بیشتر می‌شود.

گلبرگ تراول برای تور سریلانکا نیز از ویدیو استفاده می کند.

https://www.golbargtravel.com/tours/srilanka

اگر نگاهی به اینفلوئنسرهای اجتماعی امروزی در رسانه‌های اجتماعی و اینترنت بیاندازید ، دلیل خاصی نیز برای دسترسی گسترده به مخاطبان داشته باشید و این به دلیل نرم‌افزار گرافیکی است که برای افزایش دسترسی به رسانه‌های اجتماعی خود استفاده می‌کنند و انجام می‌شود. با استفاده از قالب‌های مختلف مانند قالب پست اینستاگرام ، ایجاد کننده پست اینستاگرام ، کاور فیس‌بوک و غیره می‌دانید که آن‌ها برای ساختن پرسونا، هویت خود محتوا تولید می‌کنند. هنگامی که آنها "عنوان" را به دست آوردند، می توانند تجارت را بسیار آسان تر شروع کنند.

به عنوان مثال، نایک در استفاده از ویدیوهای بازاریابی به عنوان بخشی از کمپین خود بسیار پر سر و صدا بوده است. صرف نظر از اینکه این شرکت قصد دارد محصول جدیدی را معرفی کند یا خیر، نایک اغلب از محتوای ویدیویی برای تقویت نام تجاری خود استفاده می کند.

 

شما می توانید به سرعت متوجه شوید که چگونه  استراتژی بازاریابی ویدیویی ، که توسط نایک استفاده می شود  ، بسیار متمایز از دیگران است. همیشه داستانی را نمایش می دهد که شما را در حیرت فرو می برد.

 

چرا باید از محتوای ویدیویی برای برند خود استفاده کنید؟

اگر یک کسب و کار کوچک دارید، می دانید که نام تجاری چقدر مهم است. با وجود بسیاری از محصولات موجود در بازار، نام تجاری چیزی است که یک شرکت را از سایرین متمایز می کند و برای برخی افراد ممکن است بیشتر از محصول واقعی به خود برند علاقه مند شوند.

 

بنابراین، داشتن یک نام تجاری قوی برای کمک به رشد کسب و کار شما و حفظ آن برای مدت طولانی ضروری است.

 

چرا باید از محتوای ویدیویی برای برند خود استفاده کنید؟

 

با این حال، این مبارزه ای است که مشاغل کوچک اغلب با آن روبرو هستند. آنها باید تا آخر کار تلاش کنند تا زمانی که مشتریان در مورد یک محصول تصمیم می گیرند، شناخته شده و اولویت بندی شوند

 

یکی از راه‌های تاکتیکی، ایجاد یک پایه برند قوی از قبل است. شما می توانید با ایجاد یک کمپین بازاریابی تاثیرگذار شروع کنید که اولین تاثیر خوبی بر مشتریان بگذارد. وقتی مردم بتوانند با کمپین شما طنین انداز شوند، احتمالاً نام برند شما را برای مدت طولانی تری به خاطر خواهند آورد.  

 

ایجاد یک کمپین بازاریابی به یاد ماندنی، کلید جلب توجه مخاطبان هدف شماست. در این مورد، محتوای ویدیویی یک استراتژی مفید برای جذب آنها از همان ابتدا است.

 

شش راه برای ایجاد یک استراتژی محتوای ویدیویی قدرتمند

برای اینکه مخاطبان خود را با محتوای ویدیویی جذب کنید، باید از همان ابتدا بدانید که چگونه یک ویدیوی تاثیرگذار بسازید. اغلب، بسیاری از بازاریابان در ارائه یک کمپین بازاریابی ویدیویی عالی شکست خورده اند، زیرا آنها تکنیک های اساسی را نادیده می گیرند

 

در اینجا چند نکته برای ایجاد یک استراتژی محتوای ویدیویی برنده برای کسب و کار شما آورده شده است.

 

1. اهداف ویدیویی خود را درک کنید

هر محتوا برای هدفی ساخته شده است. صرف نظر از اینکه چه نوع محتوایی تولید می کنید، باید بدانید که چرا آن را در وهله اول تولید می کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک تولید کننده محتوا هستید، ممکن است بخواهید برای به دست آوردن فالوور ، ایجاد تعامل یا به سادگی سرگرم کردن دیگران، محتوا تولید کنید .

 

اگر نگاهی به اینفلوئنسرهای اجتماعی امروزی در اینترنت بیاندازید، می‌دانید که آن‌ها برای ساختن شخصیت و هویت خود محتوا تولید می‌کنند. هنگامی که آنها "عنوان" را به دست آوردند، می توانند تجارت را بسیار آسان تر شروع کنند.

 

بنابراین، اگر برند کوچکی هستید، متوجه شوید که چه هدفی را با محتوای ویدیویی دنبال می‌کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید آمار فروش بهتری داشته باشید، می‌توانید یک ویدیوی توضیحی بسازید . این محتوای ویدیویی برای توضیح اطلاعات پیچیده مرتبط با محصول شما عالی است و به مردم امکان می دهد پیام را سریعتر درک کنند.

 

2. مخاطب هدف خود را پیدا کنید

به خاطر داشته باشید که هر محتوا برای همه کار نمی کند. درست مانند فیلم ها، بیشتر بزرگسالان بیشتر از نوجوانان از ژانر هیجان انگیز لذت می برند. به همین دلیل است که دانستن مخاطبان هدف شما برای تعیین نوع محتوای ویدیویی که قرار است بسازید بسیار مهم است.

 

یک استراتژی محتوای ویدیویی قدرتمند بسازید

 

ابتدا، بر اساس اهداف ویدیویی که قبلاً تعریف کرده‌اید، شخصیت خریدار را ترسیم کنید. شما نباید با افرادی که در انتهای قیف بازاریابی هستند به همان روشی برخورد کنید که برای کسانی که فقط از برند شما آگاه هستند، برخورد می کنید.

 

این بدان معناست که شما می خواهید مخاطبان مناسبی که محتوای ویدیوی شما را تماشا می کنند تبدیل به یک تبدیل شوند. اگر برخی از افراد قصد تماشای ویدیوی بازاریابی شما را ندارند، احتمال اینکه با شما وارد سفر برند شوند، کمتر پیش خواهند رفت.

 

بنابراین، سعی کنید قبل از ساخت محتوای ویدیویی به این سوالات پاسخ دهید.

 

محصولات شما برای چه کسانی هستند؟

با ویدیو به چه اهدافی می‌خواهید برسید؟

مخاطب شما کجاست؟

وقتی پاسخ‌ها را بدانید، می‌توانید محتوای ویدیویی مناسب را برای مخاطبان مناسب بسازید. علاوه بر این، شما همچنین قادر به توزیع در کانال مناسب برای استفاده از استراتژی محتوای خود هستید.

 

3. پیام های ویدیویی خود را مشخص کنید

بیایید این موضوع را درست در نظر بگیریم. محتوای ویدیوی شما اگر پیام معناداری را به مخاطب منتقل نکند بی معنی است. وقتی نمی توانید نتیجه مشخصی از کمپین بگیرید، همه منابع صرف شده برای چیست؟

 

محتوای ویدیویی تأثیرگذار داستانی اساسی دارد که مردم می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. هنگامی که آنها ارتباط با پیام های ویدیویی شما را احساس می کنند، زمان زیادی است که افراد بیشتری نام برند شما را تشخیص دهند، به خصوص اگر این کار را به طور مداوم انجام دهید

 

نایک احتمالاً یکی از تأثیرگذارترین نام های تجاری در طول تاریخ تجارت است. این شرکت دارای طرفداران قوی در سرتاسر جهان است که اغلب فروش مشابه پوشاک ورزشی خود را دارد. نکته ای که در مورد نایک وجود دارد این است که ویدیوهای تجاری آن به قدری خوب هستند که شبیه به یک فضای بازاریابی نیستند. نایک نشان داده است که استفاده از یک داستان معنادار می‌تواند به قلب مخاطبانش نفوذ کند و بهتر به آن دسترسی پیدا کند.

 

بنابراین، اگر می خواهید این استراتژی را تکرار کنید، روی ایجاد داستانی تمرکز کنید که به خوبی با مخاطبان هدف شما طنین انداز شود. بفهمید که آنها به چه چیزهایی نیاز دارند و چگونه می توانید روایتی را که دیدگاه مخاطبانتان را بازگو می کند به یک ویدیوی متفکر تبدیل کنید.

 

4. شامل اثبات اجتماعی

یکی دیگر از چالش‌های کسب‌وکارهای کوچک، جلب اعتماد از بازار است. از آنجایی که آنها به تازگی وارد صنعت شده اند، رقابت با برندهای موجود می تواند بسیار چالش برانگیزتر باشد

 

یکی از روش‌های جلب توجه مخاطب، ارائه مدرکی است که می‌تواند هنگام خرید در نظر بگیرد. اینجاست که نظرات مشتریان به کار می آید.

دریافت

مهم نیست که چه نوع محتوایی مانند تصاویر یا ویدیوها تولید می کنید، درج نظرات مشتریان می تواند ارزش برند شما را در بازار تقویت کند. نظرات مشتریان برای مشتریان بالقوه ضروری است تا در نظر بگیرند که آیا ارزش دارد پول خود را برای شما خرج کنند.

 

گواهینامه ها کار می کنند. آنها از دیدگاه مشتریان صحبت می کنند که خود برند ممکن است متوجه آن نشود. بنابراین، وقتی مردم می‌بینند که دیگران چگونه از تجربه‌شان با برند شما لذت می‌برند، این تصور باقی می‌ماند که شما واقعاً یک برند معتبر هستید.

 

در حالی که بازاریابان معمولاً از ویدیوهای گواهی استفاده می کنند تا مشتریان بالقوه را به پایین قیف بازاریابی هدایت کنند، محتوا برای پیاده سازی در مراحل مختلف قیف شما همه کاره است. شما می توانید عملاً از اثبات اجتماعی به عنوان بخشی از معرفی ویدیوی برند خود استفاده کنید تا تأثیر بیشتری بگذارید.

 

5. کانال محتوای خود را انتخاب کنید

هنگام برنامه ریزی برای استراتژی بازاریابی ویدئویی، باید رسانه ای را برای توزیع محتوای خود در نظر بگیرید. درک بسیاری از پلتفرم‌های اجتماعی مختلف می‌تواند به شما کمک کند به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید و محتوای مناسب را برای آنها در نظر بگیرید.

 

باید بدانید که هر ویدیو ساختار و پیام متفاوتی را در هر کانال رسانه اجتماعی نمایش می دهد. فرض کنید می خواهید از اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم توزیع استفاده کنید. باید بدانید که مخاطبان بومی اینستاگرام از تصاویر بیشتر از محتوای ویدیویی لذت می برند، مگر اینکه به زودی از طریق استوری و حلقه های اینستاگرام شکل گرفته باشد

 

از آنجایی که اینستاگرام در درجه اول برای به اشتراک گذاری تصاویر زیبا طراحی شده است، ممکن است بخواهید به جای آن تصاویری خیره کننده تولید کنید. با این حال، اگر در نظر داشته باشید از YouTube برای میزبانی ویدیو خود استفاده کنید، متفاوت صحبت می کند. این پلتفرم برای توزیع محتوای ویدیویی اجتماعی عالی است زیرا لگاریتم به شما امکان می‌دهد به بینندگان گسترده‌تری دسترسی پیدا کنید. برخی از کاربران حتی به یک قالب خاص پست اینستاگرام یا هر ویرایشگر دیگری تکیه می کنند.

 

همچنین، مطمئن شوید که متوجه شده اید که مخاطبان بومی پلتفرم ترجیح می دهند چه چیزی را تماشا کنند. به عنوان مثال، فیس بوک به دلیل محتوای انگیزشی خود محبوب است. برای استفاده از این بازار، باید محتوای مشابهی ایجاد کنید تا مخاطبان آن را جذب کنید.

 

6. از یک فراخوان شفاف استفاده کنید

فراخوانی برای اقدام برای راهنمایی مخاطبان شما برای پیروی از راهبرد شما است. این درخواست ممکن است از افراد بخواهد که صفحه برند شما را با کلیک کردن روی پیوندی که در توضیحات ویدیو ارائه می‌دهید بررسی کنند. همچنین ممکن است شامل عبارتی برای ثبت نام در برنامه شما و غیره باشد.

 

اساساً، شما می خواهید دعوت به اقدام برای تولید سرنخ ها و استخراج داده های آنها باشد تا بتوانید بعداً با آنها تماس بگیرید. اگر دنبال کردن عبارت شما سخت است یا، بدتر از آن، ماهیتی بیش از حد تبلیغاتی دارد، اکثر مردم احتمالاً بدون امتحان کردن، آن را نادیده می گیرند.

 

به همین دلیل مهم است که فراخوان خود را تا حد امکان واضح و مختصر بیان کنید. این مانع از دست دادن سرنخ‌های بالقوه از کمپین‌های ویدیویی شما می‌شود.

 

یک دعوت به اقدام ساده و در عین حال جذاب را انتخاب کنید تا بینندگان خود را برای پیوستن به گروه شما ترغیب کنید. تا زمانی که مردم می توانند درخواست شما را درک کنند، از امتحان چیز جدید نترسید. یک فراخوان بعید و جذاب به شما کمک می کند تا سرنخ های بیشتری داشته باشید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

 

نتیجه

نام تجاری برای هر کسب و کاری بسیار مهم است. با یک نام قابل اعتماد، مردم دیگر قیمت را برای حفظ قصد خود برای خرید در نظر نمی گیرند. آنها بدون توجه به جنبه های دیگری که باید به آن فکر کنند، نام تجاری را دوست داشته اند.

 

برای ساختن یک نام تجاری تاثیرگذار، باید با حرکات کوچک شروع کنید. انجام یک کمپین بازاریابی معنادار می تواند به طور قابل توجهی به شما کمک کند تا آگاهی خود را افزایش دهید، تأثیر خوبی بر جای بگذارید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

 

محتوای ویدیویی به شما این امکان را می‌دهد که با مشتریان بالقوه بسیار مؤثرتر در ارتباط باشید. با درک چگونگی ایجاد یک استراتژی محتوای ویدیویی عالی، به راحتی می توانید یک رابطه قوی و صمیمانه با مخاطبان خود ایجاد کنید.