آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چگونه درک برند خود را با بازاریابی محتوای همیشه روشن تغییر دهید؟.

همانطور که دوست خوب من کارلا جانسون اشاره می کند، شما فقط باید به تغییر نام تجاری املاک لاس وگاس MGM Resorts نگاه کنید تا ببینید بازاریابی محتوا جادویی چگونه می تواند کار کند. اگر تا به حال فیلم‌های قدیمی در وگاس را تماشا کرده باشید، می‌دانید که تمام عشق‌ها حول محورهای بالا می‌چرخد.سرگرمی در دهه 50 و 60 وارد صحنه شد، زمانی که Rat Pack به صحنه آمد - اما سرگرمی خانوادگی؟ بیایید بگوییم که اگر بچه‌تان را به وگاس می‌بردید، در بیشتر نقاط کشور رسوا بود.وقتی بورلی جکسون در سال 2015 وارد صحنه شد، همه چیز تغییر کرد. او با موضوع اصلی سرگرمی، محتوایی تولید کرد که جذابیت هر یک از هتل‌هایش را به بخش‌های مشتریان جدید، از جمله خانواده‌هایی با بچه‌های خردسال، با یک هتل برای تور استانبول و در نهایت گردشگران تور آنتالیا سایت گلبرگ تراولwww.golbargtravel.com  - اکنون گسترش داد. در مسیر رقابت با دیزنی برای بازار خانوادگی.اما این نوع تغییر دریا با یک کمپین یکباره - یا حتی یک سری از آنها اتفاق نیفتاد. این با یک جریان پایدار از محتوای متناسب با مشتریان هدف هر ملک، ارائه شده در کانال‌های متعدد به وجود آمد.همیشه در بازاریابی کار می کند. بازاریابی محتوا همیشه بهتر عمل می کند، به خصوص زمانی که سعی در رشد برند خود دارید.

  • در مورد بازار هدف جدید خود و نیازهای آنها تحقیق کنید.
  • صدای برند جدید خود را از صدای قبلی خود متمایز کنید.
  • محتوای با کیفیت را منتشر کنید و سرعت انتشار را حفظ کنید/افزایش دهید.

از داده ها، نوآوری و یک استراتژی محتوای ثابت برای تغییر درک مشتریان خود استفاده کنید.این نوع بازاریابی محتوای پایدار می تواند برند شما را متمایز کند – نه تنها از رقبای خود، بلکه از خود قبلی خود. همان اصول بازاریابی محتوا که شما را از سایرین در حوزه کاری خود متمایز می کند، در برندسازی مجدد یا گسترش نیز کار می کنند. از این مراحل برای تغییر درک مشتریان هدف از برند خود و سئو سایت مثل سایت سئو ورد | seowors.org استفاده کنید:

تصویر برند جدید خود را به صورت استراتژیک قرار دهید

تحقیقات عمیقی در مورد بازارهای هدف جدید خود و همچنین روندهای درون آن گروه ها انجام دهید. به عنوان مثال، هتل‌های استراحتگاه MGM که قبلاً به آنها اشاره کردیم، غول خانواده‌دوست دیزنی را به عنوان یک مدل نگاه می‌کردند، و به این نگاه می‌کردند که چه چیزی برای جایگاه خود به عنوان یک بازیگر اصلی در طاقچه تفریحگاه‌های خانوادگی مفید بوده و چه چیزی مفید نیست.

 

علاوه بر این، به نظر می رسد MGM برخی از روندهای پیشرو در صنعت را نیز مورد تحقیق قرار داده است. به نظر می رسد این زنجیره بازار را در بخش استراحتگاه های دوستدار اوتیسم با تبدیل شدن به اولین استراحتگاهی که مرکز گواهی پیشرفته اوتیسم (ACAC) را از هیئت بین المللی استانداردهای گواهینامه و آموزش مداوم (IBCCES) دریافت می کند، گوشه کند.با افزایش تشخیص اوتیسم در خانواده‌های آمریکایی، این استراتژی باید برای قرار دادن زنجیره به عنوان یک رهبر در این جایگاه عمل کند.

تجربه مشتری برند خود را از خود قبلی آن متمایز کنید

برای بیش از یک قرن، کولای گل سرسبد کوکاکولا برندسازی خود را رهبری کرده است. با یک استثنا: New Coke - یک فاجعه بازاریابی در دهه 1980 ناشی از کنار گذاشتن نوشیدنی امضا شده توسط شرکت.پس از کاهش درآمد بین سال‌های 2012 تا 2017، این شرکت باید نام تجاری خود را فراتر از کولا گسترش دهد. مدیر عامل Coke به جای تکرار اشتباه عظیم برند،   محصول شاخص را حفظ کرد و محتوای جدیدی را برای نمایش نوشیدنی‌های غیر گازدار خود با استفاده از اینفلوئنسرها، پیام‌های کارکنان و حتی Indiegogo برای ایجاد سر و صدا ایجاد کرد.

درس: در مورد مخاطبان خود و آنچه آنها می خواهند فکر کنید. محتوا را در قالب های مورد نظر خود ایجاد کنید. و از اینفلوئنسرها و کارمندان برای به اشتراک گذاشتن آن استفاده کنید.

محتوای با کیفیت را به طور مداوم منتشر کنید

در هر حوزه ای که می خواهید گسترش دهید، باید محتوایی ایجاد کنید که به مشتریان بالقوه شما اطلاع دهد، به آنها کمک کند تا بر چالش های خود غلبه کنند و به سؤالات آنها پاسخ دهد.از تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کنید تا بیشتر در مورد اینکه چه کسی هستند، با چه مشکلاتی مواجه هستند، زمان و مکان آنلاین خود را سپری می کنند و به گوش دادن در رسانه های اجتماعی ادامه دهید تا بدانید چه سوالاتی دارند.اجازه دهید این عوامل محتوایی را که منتشر می کنید تعیین کنند. تمام محتوای خود را با تصویر برند جدید خود سازگار نگه دارید – و اغلب، حداقل  دو تا چهار بار در هفته منتشر کنید .هر هفته. اگر نمی توانید تقاضا را تامین کنید، تولید محتوای خود را به یک آژانس بازاریابی محتوا برون سپاری کنید. وقتی در حال تغییر نام تجاری هستید، یک تلاش مداوم و پایدار برای ایجاد سریع آگاهی بسیار مهم است.

با ترندها معاشقه کنید، اما با استراتژی برند بلندمدت ازدواج کنید

دارایی های آنلاین متعلق به خود را به پارکینگ دائمی محتوای خود تبدیل کنید. جدیدترین فلش رسانه های اجتماعی را جایی نگذارید که بیشتر وقت و پول خود را در آن سرمایه گذاری کنید.

 

به عنوان مثال، کسانی که بیشتر برند خود را در MySpace سرمایه گذاری کردند، زمانی که این پلتفرم در هاله ای از ابهام قرار می گرفت، مجبور بودند کارهای گران قیمتی در مورد چهره انجام دهند.بهترین محتوای خود را در وب سایت های خود نگه دارید و از رسانه های اجتماعی و سایر سیستم عامل های شخص ثالث به عنوان چاشنی استفاده کنید. به این ترتیب، به‌راحتی می‌توانید استراتژی خود را پس از آمدن روند بعدی تغییر دهید.

فرض کنید شما اسباب‌بازی می‌سازید، و دیزنی به شما فرصت می‌دهد تا مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌های جنگ ستارگان را ایجاد کند. شما می خواهید نام تجاری خود را به بازار انیمه علمی-تخیلی بزرگسالان گسترش دهید.این نوع حرکت نیاز به تصویر برند کاملاً متفاوتی نسبت به خط کودک شما دارد. بنابراین، باید شروع به ارسال پست در کانال هایی کنید که برای مخاطبان بزرگسال جذاب است.چه یک وب سایت کاملاً جدید ایجاد کنید یا یک بخش جداگانه در وب سایت فعلی خود ایجاد کنید، برای دسترسی به انجمن علمی تخیلی/انیمه به صدای جدیدی نیاز دارید. صدای برند پیچیده، همراه با پیام‌رسانی در انجمن‌ها و گروه‌های رسانه‌های اجتماعی که به جامعه گیک‌ها خدمت می‌کنند، راه طولانی را برای دستیابی به بخش مشتریان جدید شما پیش خواهد برد.هر طور که برند خود را تغییر دهید یا گسترش دهید، باید صدای برندی ایجاد کنید که با آنها به زبان آنها صحبت کند و راه های جدیدی برای دسترسی به آنها پیدا کنید.

از تقسیم بندی مشتری برای هدایت توزیع محتوای خود استفاده کنید

چه در حال گسترش نام تجاری خود به یک بازار جدید یا تغییر نام تجاری به طور کلی باشید، این همیشه یک حرکت استراتژیک است که مشتریان خود را بر اساس موقعیت مکانی، نوع محصولاتی که احتمالاً خریداری می کنند و جایی که در سفر مشتری خود هستند، یک حرکت استراتژیک است.شخصیت‌های خریدار ، به‌ویژه برای بخش‌های جدید، می‌توانند به تیم خلاق شما کمک کنند محتوایی را تولید کنند که برای علایق خاص آن‌ها جذاب باشد.وقتی تصویر برند خود را تغییر می دهید، دریافت پیام خود به درستی مهم تر است. به همین دلیل است که تلاش بیشتری برای ایجاد یک شخصیت خریدار دقیق برای بخش‌های مشتریان جدید خود انجام دهید.سپس، محتوای خود را در کانال‌هایی که در آن‌ها حضور دارند و همچنین در وب‌سایت خود توزیع کنید.

در نهایت، گوش دادن و اندازه گیری

هنگامی که محتوای جدیدی را منتشر و توزیع کردید که برند شما را در منظری جدید قرار می دهد، وقت آن است که به آنچه دنبال کنندگان شما در مورد برند شما در رسانه های اجتماعی می گویند گوش کنید.

 

در نظرات آنها به دنبال نشانه هایی بگردید که نشان می دهد آنها ادراک خود را در راستای تغییر جهت برند شما تغییر داده اند.سپس، در داده ها غوطه ور شوید تا ببینید مشتریان هدف جدید شما چگونه به محتوای برند جدید شما واکنش نشان داده اند. آیا آنها تبدیل می شوند؟ آیا آنها در امتداد مراحل سفر خریدار حرکت می کنند؟

به محتوای با بهترین عملکرد خود نگاه کنید، آن را به شکل دیگری تغییر دهید و آن را دوباره منتشر کنید. در حالی که بهترین بازیگرانتان در مقابل شما هستند، قطعاتی را که اجرا نمی‌کنند تغییر دهید تا مسیر جدید برند شما و نیازهای مشتریانتان را بهتر منعکس کنند.

چه در حال تغییر نام تجاری یا گسترش دیدگاه خود باشید، محتوای مناسب می تواند به انتقال پیام برند شما به خانه کمک کند. اگر می‌خواهید با یک استراتژی بازاریابی محتوای پایدار با محتوای مارک‌دار با کیفیت بالا، ترافیک بیشتری را به سایت خود وارد کنید، سرویس سازنده محتوای ما را بررسی کنید  . یک مشاوره سریع تنظیم کنید  ، seoword یک نسخه PDF رایگان از کتاب هایم را برای شما ارسال می کنم. همین امروز شروع کنید – و ترافیک و مشتریان بیشتری برای کسب و کار خود ایجاد کنید.