آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

DV360 Programmatic چیست؟

DV360 پلتفرم سمت تقاضای Google (DSP) است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد از ناشران یا صرافی‌های تبلیغاتی خارج از شبکه Google پیشنهاد بدهند و موجودی خریداری کنند. این یک ابزار واحد برای برنامه ریزی کمپین ها، مدیریت خلاقیت ها، جمع آوری داده های مخاطبان، خرید موجودی و اندازه گیری عملکرد کمپین برای یک سئوکار است. به بیان ساده، DV360 برای خرید موجودی و بهینه سازی کمپین های رسانه ای برای ایجاد عملکرد بهتر استفاده می شود.

چرا DV360 – تبلیغات برنامه‌ای از GOOGLE یک گزینه برتر است؟

تفاوت بین Google Ads و DV360 چیست؟

در مقایسه با Google Display Ads ، DV360 دارای ویژگی های برتر از نظر مارک، تولید سرنخ و تبلیغات تجارت الکترونیک است . یکی از نقاط قوت اصلی DV360 این است که به بیش از 80 صرافی در مقیاس بزرگ دسترسی دارد.  در حالی که Google Ads گزینه خوبی برای تبلیغات معمولی است ، DV360 دارای قابلیت‌های گسترده خرید مخاطب است که به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد در سایت‌های ممتاز یا معروف ظاهر شوند. برخلاف Google Ads ، DV360 چندین ویژگی مانند مدیریت کمپین، فناوری ارائه تبلیغات Google، و استودیو، ابزار گردش کار خلاقانه Google را ادغام می‌کند.

چرا DV360، Google Programmatic Option برتر است؟

Google DV360 بزرگترین پلتفرم سمت تقاضا (DSP) در جهان است. با طیف گسترده ای از موجودی برای بازاریابان، DV360 همه ابزارها را برای به حداکثر رساندن کارایی هزینه تبلیغات دارد. علاوه بر این، گوگل مالک جستجوی گوگل، یوتیوب و جیمیل است و همه آنها دارای حجم عظیمی از داده های کاربر هستند. این به شما امکان می دهد به مجموعه ای از داده های ارزشمند مانند رفتار مخاطب، مصرف محتوا، عادات گشت و گذار و غیره دسترسی داشته باشید.

برتری داده ها

با بینش دقیق، DV360 به شما کمک می کند تا مناسب ترین مخاطبان را هدف قرار دهید – بنابراین به مشتریان/مصرف کنندگان بالقوه برای کسب و کار/نام تجاری خود دست یابید. هیچ پلتفرم تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده دیگری به این نوع داده‌ها دسترسی ندارد.

موجودی بزرگ

DV360 دارای بیش از 80 مبادله تبلیغاتی در ارائه خود است که دسترسی را چندین برابر می کند. این باعث می شود که آن را به یک جایگزین بسیار برتر برای تبلیغات نمایشی گوگل تبدیل کند. DV360 50 برابر بیشتر از آنچه Google Display می‌تواند داشته باشد، در دسترس بودن بنرها را ارائه می‌دهد.

موجودی پریمیوم

Google Display در حال حاضر به فهرست بنرهای Gulf News، Khaleej Times، The National – برترین نشریات English News در امارات دسترسی دارد. موجودی موجود DV360 50 برابر بیشتر است.

نام تجاری

به طور کلی، موفقیت کمپین های برندسازی با معیارهای مختلفی مانند دسترسی و محدودیت فرکانس اندازه گیری می شود. با تعداد زیادی وب‌سایت در دسترس از طریق DV360، کمپین‌های برندسازی پهنای باند بسیار خوبی دارند.

فرکانس در DV360 چیست؟

Frequency Cap تعداد دفعاتی است که یک بنر تبلیغاتی در مدت زمان مشخص دیده می شود. با DV360، سقف فرکانس در سطح حساب، سطح سفارش درج و سطح آیتم خط کنترل می شود. تعداد دفعاتی که یک بنر تبلیغاتی می تواند توسط یک مصرف کننده بالقوه یا سرنخ مشاهده شود، می تواند از نظر تعداد نمایش در تعداد دقیقه/ساعت/روز/هفته/ماه/عمر محدود شود. به عبارت دیگر، بسته به خط خاص سفارش درج و ارزش برای هر محصول/خدمت، فرکانس را می توان به طور خاص افزایش یا کاهش داد.

هدف گذاری کلمات کلیدی در DV360

DV360 چندین گزینه هدف گذاری را ارائه می دهد. DV360 علاوه بر دسترسی به داده های مخاطبان خود گوگل، به ارائه دهندگان داده شخص ثالث نیز دسترسی دارد که به هدف قرار دادن افراد بیشتری در زمان مناسب کمک می کند.  شما می توانید افراد را بر اساس جمعیت شناسی، علایق، جغرافیا و لیست های بازاریابی مجدد هدف قرار دهید. همچنین، DV360 به شما امکان می دهد مخاطبان سفارشی را که به دنبال خرید محصول مشابه هستند، هدف قرار دهید.  علاوه بر این، DV360 دارای یک گزینه هدف‌گیری انحصاری به نام هدف‌گیری متنی است که در آن می‌توانید کاربران را با استفاده از محیط آنلاینی که در حال مرور هستند (برنامه، موبایل، لپ‌تاپ) هدف قرار دهید یا حذف کنید.

چه زمانی DV360 یک ایده بد است؟

اول از همه، DV360 کمی پیچیده تر از Google Ads است. گاهی اوقات، پیمایش ممکن است گیج کننده و پیچیده باشد. نکته منفی دیگر این است که تبلیغ‌کننده باید آستانه هزینه ماهانه رسانه‌ای خاص داشته باشد. در Google Display، چنین آستانه ای وجود ندارد. همچنین، پشتیبانی از DV360 در حد مطلوب نیست.

نتیجه

با Google Ads، فقط زمانی پرداخت می‌کنید که کاربر روی یک تبلیغ کلیک کند - به همین سادگی. بهترین گزینه برای مشاغل کوچک و متوسط ​​است. در عین حال، اگر به دسترسی در مقیاس بزرگ نیاز دارید، به سراغ DV360 بروید. DV360 با قابلیت های گسترده خرید مخاطب و ویژگی های یکپارچه خود، می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا به ارتفاعات جدیدتری برسد.

سئو کار