آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

امروزه مصرف کنندگان در تحقیق طولانی محصولات قبل از خرید به خوبی آشنا هستند. در مورد آن فکر کنید: هر چند وقت یکبار یک محصول یا مارک را در گوگل جستجو می کنید تا قبل از تصمیم گیری برای خرید چیزی، بررسی ها و مقایسه ها را جستجو کنید؟

نتایج جستجوی گوگل می‌تواند هر فروش را ایجاد یا شکست دهد، بنابراین برای همه شرکت‌ها، بزرگ و کوچک، مهم است که آنچه را که مصرف‌کنندگان در روند تحقیقات خود در مورد آنها می‌بینند، بهینه کنند. به همین دلیل است که بهینه سازی موتورهای جستجو، که بیشتر به عنوان سئو شناخته می شود، بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی فروش و بازاریابی موفق است. سئوی قوی کلید دستیابی به مخاطبان شما به منظور فروش به آنها و وسیله ای مهم برای کسب قدرت در گوشه ای از بازار است.

برای ایجاد یا بهبود استراتژی سئو که به موفقیت شرکت شما کمک می کند، نکات زیر را در نظر بگیرید.

1. روی محتوا تمرکز کنید

بنابراین، شما می خواهید تنها شرکتی باشید که هنگامی که مخاطبان هدف شما به دنبال جایگاه، محصول یا خدمات شما هستند، ظاهر می شود. خود و تولیدکنندگان و متصدیان محتوای تیمتان را در نظر بگیرید. نتایج پرس و جوهای جستجو را با محتوای باکیفیت و مرتبط پر کنید. برای انجام این کار، مطمئن شوید که می‌دانید مشتریان بالقوه، فعلی و قبلی چه می‌پرسند، پیش‌بینی کنید که چه چیزی می‌خواهند، و محتوای خود را متناسب با این نیازها تنظیم کنید.

بیشتر برای شما

بر اساس تحقیقات، همدلی مهمترین مهارت رهبری است

چرا کمبود استعدادهای ایالات متحده در 10 سال به بالاترین حد خود رسیده است؟

احتمالاً به دوستان بیشتری نیاز دارید - در اینجا نحوه ایجاد آنها آورده شده است

وب سایت خود را به طور منظم با محتوای جدید پر کنید. وبلاگ ها مکان مناسبی برای زندگی محتوای مشتری محور هستند. با به اشتراک گذاری محتوای خود در رسانه های اجتماعی، دسترسی به آن را افزایش دهید. یکی دیگر از پایه‌های به حداکثر رساندن کارایی محتوا، استفاده از کلمات کلیدی و عبارات مناسب SEO است. با افزودن چنین عباراتی به محتوای خود، می توانید رتبه خود را در موتورهای جستجو برای آن عبارات بهبود بخشید. اگر از قبل فهرست کلمات کلیدی ندارید، یک نقطه شروع عالی استفاده از ابزاری مانند Google Keyword Planner برای سئو است.

 

2. سئوی فنی را اولویت بندی کنید

برای ایجاد یک استراتژی سئو قوی، مهم است که جنبه های فنی وب سایت خود را اولویت بندی کنید. برای انجام این کار، به جای محتوا، باید روی زیرساخت وب سایت تمرکز کنید.

بهترین توصیه من در مورد سئو فنی این است که با یک توسعه دهنده کار کنید تا مطمئن شوید که معماری سایت شما برای موفقیت بهینه شده است. یک توسعه‌دهنده وب می‌تواند به اطمینان حاصل شود که وب‌سایت و سرور شما به گونه‌ای ساخته شده‌اند که از مزایای بک لینک‌سازی بهره ببرند و برای ارائه یک تجربه کاربری مثبت مفید باشند. این بخش از استراتژی سئو برای حصول اطمینان از اینکه سایت شما به درستی خزیده شده و ایندکس شده است، بسیار مهم است تا افراد هنگام جستجو در گوگل بتوانند شما را پیدا کنند.

3. بدانید که تجربه کاربر مهم است ... بسیار

علاوه بر حصول اطمینان از اینکه موتورهای جستجو می توانند صفحات وب سایت شما را بیابند، خزیده و فهرست بندی کنند، یکی دیگر از عناصر کلیدی برای افزایش رتبه جستجوی شما پاسخ دادن به هدف جستجوگران است.

اگرچه الگوریتم گوگل به طور مکرر تکامل می یابد، اما به طور کلی هدف آن اولویت بندی صفحاتی است که بهترین پاسخ را به پرسش هر جستجوگر می دهند. نگاه کردن به اینکه چه کلمات کلیدی محبوب ترین هستند، یک راه عالی برای تعیین هدف است. ابزارهای تحقیقاتی سئو به شما این امکان را می دهند که ببینید کدام کلمات کلیدی دارای بیشترین حجم و چگالی رقابتی و بالاترین هزینه به ازای هر کلیک هستند. این متغیرها می توانند بینش هایی را در مورد عبارات و محتوایی که افراد در جستجوی آن هستند به ما ارائه دهند، که به ما این فرصت را می دهد تا بهترین ارزش و اطلاعات ممکن را به جستجوگران ارائه کنیم.

تصاویری مانند فیلم ها، اینفوگرافیک ها و عکس ها نیز می توانند تجربه کاربری را تا حد زیادی بهبود بخشند. بصری ها برای بازدیدکنندگان وب سایت درگیر هستند، و من متوجه شده ام که می توانند به ماندن آنها برای مدت طولانی تری در صفحه کمک کنند. همیشه مطمئن باشید که فایل های چند رسانه ای خود را به درستی فشرده کرده اید تا مطمئن شوید که زمان بارگذاری صفحه شما خیلی طولانی نیست. شما می توانید تصاویر را با اضافه کردن توضیحات متن جایگزین در تصاویر خود بیشتر بهینه کنید، که به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا سایت شما را بخزند و تصاویر را درک کنند و در عین حال رتبه بندی جستجوی مبتنی بر تصویر شما را نیز بهبود بخشند.

 

برای بهبود تجربه کاربری، همچنین مهم است که بدانید جستجوگران از چه دستگاه هایی به وب سایت شما می آیند. برای مثال، من می‌دانم که بسیاری از جستجوگرانی که به صفحه شرکت من می‌آیند، خریداران فعلی یا بالقوه‌ای هستند که به طور همزمان فهرست‌های برنامه‌های املاک را بررسی می‌کنند، بنابراین حفظ محتوا و رابط وب ما برای موبایل، اولویت اصلی تیم ما است.

الگوریتم به طور مکرر تغییر می کند، بنابراین مهم است که اصول یک استراتژی سئو قوی را بدانید، اما آزمایش مداوم نیز مهم است. انجام تست های A/B در مورد کلمات کلیدی، فراخوان برای اقدام (CTA)، تعداد کلمات، تصاویر و موارد دیگر می تواند به شما بینشی در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست، می دهد. برای نگاه عمیق‌تر به الگوریتم، می‌توانید «آب و هوا» الگوریتم یا میزان فرار رتبه‌بندی‌ها در یک روز خاص را مشاهده کنید. روزهای «گرم» نرخ بالایی از تغییرات را در نتایج موتورهای جستجو مشاهده می‌کنند و روزهای «سرد» برعکس هستند. اگر یک روز به ویژه "گرم" است و نوساناتی در محتوای خود مشاهده می کنید، می توانید به مجموعه ای از دلایل احتمالی بر اساس آنچه A/B آزمایش کرده اید یا در وب سایت خود تغییر داده اید نگاه کنید.

4. بدانید چه چیزی برای مسابقه کار می کند

اولین قدم برای شکست دادن رقبای خود با سئو این است که بدانید چه چیزی برای آنها مفید است. با تحقیق در مورد پیوندها، کلمات کلیدی و محتوایی که رقبای شما استفاده می کنند، یک تحلیل سئوی رقابتی انجام دهید. با مقایسه کلمات کلیدی برتر خود با آنها شروع کنید. ابزارهای زیادی برای تجزیه و تحلیل رقبا به صورت آنلاین در دسترس هستند که سرمایه گذاری ارزشمندی هستند، زیرا باید به طور منظم تحقیقات سئوی رقبا را برای یافتن فرصت های بهبود انجام دهید. به عنوان مثال، محتوای با عملکرد برتر آنها را تجزیه و تحلیل کنید و نسخه بهتری از آن ایجاد کنید. ساختار محتوای خود را در مورد همان موضوع به گونه ای تنظیم کنید که بهتر با هدف جستجوگر مطابقت داشته باشد. استراتژی بک لینک آنها را بررسی کنید و فرصت های پیوند جدید را برای ایجاد اعتبار دامنه خود پیاده سازی کنید.

سئو سایت یک جنگ سخت و مداوم برای هر شرکتی است. این نیاز به متخصصان بازاریابی دارد که چابک بمانند و تمایل دائمی برای یادگیری و تکامل داشته باشند. با بازیکنان مناسب در تیم شما، یک وب سایت قوی، ترکیبی از استراتژی های ترافیک پولی و ارگانیک و تعهد به تولید محتوای با کیفیت، استراتژی سئوی شما باید برای موفقیت به پایان برسد. مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که سئو یک بازی طولانی مدت است. به آن به عنوان یک ورزش فکر کنید - برای بهتر و قوی‌تر شدن نیاز به یک تیم، تمرین، برد، باخت و رقابت است.