آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فرار ابدی مجلات

سال گذشته که تحت تأثیر همه‌گیری قرار گرفت، تقریباً برای هر صنعت موانع بزرگی ایجاد کرد و صنعت مجلات و چاپ دیجیتال از مصونیت دور بود.به راحتی می توان همه چیز را به گردن COVID-19 انداخت و آن را در آنجا رها کرد. به هر حال، درآمد قابل تصرف خوانندگان و بودجه تبلیغات شرکت را کاهش داد. اما برای برخی از مجلات، مانند 60 عنوان چاپی جدید که امسال منتشر شد، بر اساس نیویورک پست و داده های سالانه گردآوری شده توسط پروفسور سمیر "Mr. مجله” حسنی ، 2020 سال مناسبی برای انتشار مجلات بود.

جای تعجب نیست که اکثریت قریب به اتفاق عناوین در نیمه دوم سال، پس از شروع تعطیلی های سراسری شروع به برداشته شدن کردند. سه دسته ای که بیشترین عرضه را داشتند، غذا، تناسب اندام و خانه بودند.

به اندازه کافی جالب توجه است که بسیاری از این اولین نسخه ها در مقایسه با هزینه متوسط ​​مجله گران هستند: 5 دلار. یکی از این نمونه‌ها Reveal است که توسط درو و جاناتان اسکات، ستارگان سریال Property Brothers HGTV ساخته شد که با قیمت 9.99 دلار برای اولین بار در دکه روزنامه‌فروشی عرضه شد.

پس چرا چنین سال پرتلاطمی فرصت خوبی برای برخی مجلات بود؟

در یک کلام فرار.

مردم به دلیل بیماری همه گیر زمان بسیار بیشتری در خانه داشتند. با به هم ریختگی دنیای ما تا این حد شدید، زمان بیشتری برای مرور آخرین اخبار تکان دهنده در رسانه های اجتماعی و وب سایت های خبری وجود داشت. حتی خارج از اخبار همه گیر یک نسل، اخبار زیادی برای از دست دادن خواب در سال 2020 وجود داشت.

مجلات چاپی راه فراری از همه اینها فراهم کردند. در حالی که ممکن است محتوا تا حدی تحت تاثیر قرار گرفته باشد، تجربه فیزیکی از خواندن یک مجله به خوانندگان این فرصت را می‌دهد تا از اعلان‌ها و گزارش‌های خبری به‌گونه‌ای که رسانه‌های دیجیتال نمی‌توانند ارائه دهند، فاصله بگیرند.

در سالی که به نظر می رسید هر لحظه بدتر می شد، مجلاتی که از طریق پست می رسید چیزی بود که مردم منتظر آن بودند. آنها به خوانندگان فرصتی می دهند تا از استرسی که آنها را احاطه کرده است جدا شوند و بدون حواس پرتی با محتوا درگیر شوند.

 

وقتی در سال گذشته آینده کمتر از همیشه مطمئن بود، مردم چیزی آشنا می‌خواستند، مانند صفحات پوشش داده شده یک مجله. تجربه فیزیکی مطالعه نیز به دلایل مشابه به فروش کتاب کمک کرد. بر اساس گزارش هفته نامه ناشر، در طول نه ماه اول سال 2020، فروش کتاب 6.4 درصد نسبت به سال 2019 افزایش یافته است .

سرمایه گذاری چاپ در مقابل انتقال دیجیتال

در سال گذشته هیچ کمبودی در حدس و گمان های رسانه ای وجود نداشت که چگونه این بیماری همه گیر زندگی ما را در سطوح اساسی تغییر می دهد. امسال نیز مانند هر سال شاهد پرسش‌های مکرر در مورد زنده بودن چاپ بودیم.

افزایش استفاده از تلفن های همراه و رسانه های اجتماعی مطمئناً انتقال دیجیتالی کم هزینه را برای برخی از عناوین مجلات تسریع کرده است. البته، اهمیت حضور دیجیتالی راه به جایی نمی برد. اما چاپی هم نیست.

هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین تجربه‌ای که از طریق یک مجله انجام می‌شود را بگیرد . فرار از تجربه بی نظیر است (و فقدان تبلیغات پاپ آپ نیز می تواند یک مزیت برای تجربه کاربر باشد).

بنابراین، چگونه ناشران مجلات می توانند در سال 2021 به این روند متمایل شوند تا اشتراک ها را افزایش دهند، علیرغم تأثیر مداوم همه گیری COVID-19؟

ایجاد محتوای ارزشمند، به حداقل رساندن هزینه ها و تاکید بر حفظ مشتری همگی مهم هستند. اما یک محصول چاپی با کیفیت نیز همینطور است.

همانطور که مقاله تشریح می کند ، بسیاری از مجلات جدید فقط مجلات چاپی کم هزینه را برای به دست آوردن چیزی در قفسه ها چاپ نمی کنند. آنها از کاغذ با کیفیت بالاتر استفاده می کنند و در نتیجه با قیمت هایی بالاتر از میانگین بازار عرضه می شوند.

در انتهای این طیف، ماروین ، یک مجله موسیقی فصلی که در سال 2020 راه اندازی شد با تصاویری سطح بالا و فهرست قیمتی مطابق با: 30 دلار.

این روزها، برندهای بیشتری برای تعریف چاپ دیجیتال - آنلاین و در قفسه‌ها - بیش از همیشه برای جلب توجه ما رقابت می‌کنند. عناوین جدید با کیفیت بالای چاپ و ارزش تولید خود را متمایز می کنند . مزایای کاغذهای با درجه بهتر و تکمیل بسیار زیاد است. این ارتقاء محصولی بادوام تر و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر ایجاد می کند. آنها به برجسته شدن عناوین در دکه های روزنامه فروشی کمک می کنند و بر اعتبار درک شده برند می افزایند.

 

از آنجایی که چاپ و توزیع نزدیک به بالای هزینه سربار یک مجله است، مزایای حضور در بازار چاپ همیشه مورد بحث است.

اما اگر انتشار 60 مجله در طول همه‌گیری نشانه‌ای نمونه چاپ دیجیتال باشد، مجلات چاپی همیشه برای فراری که ارائه می‌کنند ارزش خواهند داشت. به خصوص در روزها (یا سال ها) که احساس می شود آسمان در حال سقوط است.