آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

الگوریتم RANKBRAIN گوگل و نحوه تاثیر آن بر سئو

 در اکتبر سال 2015 گوگل بی سر و صدا یکی از بزرگترین تجدید نظرها را در موتور جستجوی خود در چند وقت اخیر منتشر کرد.

در حالی که اکثر تغییرات عمده در زیرساخت جستجوی گوگل (تقریبا 500 مورد از آنها هر سال منتشر می شود) به روز رسانی و بهبود الگوریتم جستجوی آن است، این یکی متفاوت بود. این سیستم که به عنوان RankBrain شناخته می شود، نوعی فناوری رباتیک است، یک سیستم یادگیری ماشینی که می تواند به تنهایی یاد بگیرد و تکامل یابد و نتایج هوشمندتر و شهودی تر را با درک بهتر از انسان ارائه دهد. و سئو سایت را ارتقا دهد  جایی که رایانه ها به طور سنتی عقب می افتند توانایی آنها در درک عبارات محاوره ای یا معنای ذاتی یک جمله است. و این دقیقاً جایی است که RankBrain یک جایگزین جدید مخرب ارائه می دهد. این یک سیستم یادگیری ماشینی است که عبارات، اصطلاحات و ایده‌های پرکاربرد کاربران و متخصصان موضوع شناسایی شده را مطالعه می‌کند تا بفهمد وقتی یک پرس و جو تایپ می‌کند واقعاً چه معنایی دارد. این به آن کمک می کند تا نتایج مناسب و مرتبط تری ارائه دهد. آنقدر نوآورانه و نوآورانه است که برخی از نشریات رسانه ای حتی آن را نوعی هوش مصنوعی نامیده اند. در حالی که گوگل اساساً در مورد جزئیات و اهمیت RankBrain صحبت کرده است، چیزی که ما به طور قطع می دانیم این است که نه تنها یکی از بیش از 200 عاملی است که رتبه بندی در صفحات نتایج موتور جستجوی ما را تعیین می کند، بلکه حداقل یکی از سه مورد است. مهمترین عوامل در لیست فراتر از اولین صفحه

، نتیجه نهایی RankBrain در بهبود چشمگیر نتایجی است که الگوریتم جستجو ارائه می دهد. این عواقب گسترده ای برای بازاریاب هایی دارد که به دنبال دستیابی به تبدیل از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو هستند. همانطور که گوگل بهتر می فهمد مردم به دنبال چه چیزی هستند، نتایجی که در صفحه اول ظاهر می شوند شروع به بهتر شدن می کنند. در واقع، نتایج اکنون به حدی است که اکثر مردم آنچه را که به دنبال آن هستند در سه نتیجه اول در صفحه اول پیدا می کنند. به همین دلیل، تمایل فزاینده ای برای عدم پیمایش پایین به سایر نتایج وجود دارد. این امر از برندها می‌خواهد تا تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی خود را تشدید و بهبود بخشند تا به سه نتیجه اول برسند یا در خطر نادیده گرفته شوند. هر کس نقشی دارد

از آنجایی که RankBrain به تنهایی یاد نمی گیرد، بلکه دانش خود را از افرادی که به عنوان مقامات در این موضوع در نظر می گیرند جمع آوری می کند، این فرصتی را برای همه فراهم می کند تا در لیست نهایی نتایج مشارکت کنند. به عنوان مثال، اگر شما یک متخصص موضوعی با دیدگاهی جدید و منحصر به فرد در صنعت خود هستید و متوجه می شوید که اصطلاحاتی را ابداع می کنید که توسط جمعیت بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد، RankBrain محتوای شما را در نتایج بالاتر رتبه بندی می کند و بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند. . این همچنین به این معنی است که شما نقشی در چگونگی درک RankBrain از یک موضوع خاص و نحوه درک مصرف کنندگان از آن در نتیجه دارید. پایان سئو کلاه سیاه

برای مدت طولانی، متخصصان سئو کلاه سیاه از این واقعیت استفاده می کردند که این دستگاهی است که از قوانین ثابت پیروی می کند و رتبه بندی صفحات را تعیین می کند. این به آنها اجازه داد تا از روش های کلاه سیاه اغلب نوآورانه استفاده کنند تا به رتبه های برتر نتایج جستجو برسند. با RankBrain که فرآیند رتبه‌بندی نتایج را هوشمندانه‌تر و شهودی‌تر می‌کند، و بیشتر بر اساس آنچه مردم واقعاً به دنبال آن هستند، شانس بسیار بیشتری برای مقابله و پایان دادن به چنین اقداماتی داریم. اگر می‌خواهید برای تقویت حضور دیجیتالی خود برای استفاده از همه چیزهایی که RankBrain ارائه می‌کند راهنمایی کنید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. ما یک آژانس دیجیتال چند منظوره با تیم فوق‌العاده‌ای از فوق‌متخصصان دیجیتال و کارشناسان سئو هستیم که دهه‌ها تجربه در طراحی استراتژی‌های بازاریابی سفارشی دارند که نه تنها می‌تواند رتبه‌بندی موتورهای جستجوی شما را بهبود بخشد، بلکه مشتریان مرتبط بیشتری را جذب کرده و شهرت شما را افزایش می‌دهد. در میان موجودات امروز با ما صحبت کن اشتراک گذاری مراقبت است!