تحقیق کلیدواژه: چیستی، چرایی و چگونه.
تحقیق کلمه کلیدیهمه جستجوها با کلمات تایپ شده (یا گفته شده) در نوار جستجو شروع می شوند.
همه کسانی که از طریق موتور جستجو به سایت شما می آیند…
به دلیل کلمات کلیدی که آنها جستجو کرده اند وجود خواهد داشت.
اگر شما می خواهید:
-
ترافیک هدفمند به سایت خود را افزایش دهید
- فروش محصول خود را افزایش دهید
- آگاهی را برای هدف خود افزایش دهید
- لیست پستی خود را رشد دهید
از اینکه مردم وب سایت شما را پیدا کنند، سود دیگری به دست آورید
تحقیق کلیدواژه استراتژیک به شما کمک می کند بفهمید و پیدا کنید کدام یک از آن کلمات یا عبارات به شما در دستیابی به اهداف تجاری شما کمک می کند.با تحقیق در مورد اینکه مشتری شما به دنبال چه چیزی است و چرا شروع می شود !در هر جایگاه خاص هزاران کلمه کلیدی وجود دارد که جستجو می شوند.
و seoword 4 راه برای افزایش ترافیک جستجو بدون ایجاد لینک به شما نشان خواهم دادهمه این کلمات کلیدی در دسته های مختلف با نتایج بالقوه متفاوت قرار می گیرند.شما باید بدانید که کدام کلمات کلیدی بیشترین سود را برای کسب و کار شما خواهند داشت.داشتن افراد زیاد در سایت شما یک تقویت نفس عالی است.اما اگر کسب و کار شما را بهبود نبخشد، بی ارزش است.سرمایه گذاری زمان و تلاش برای تحقیق کلمات کلیدی می تواند کسب و کار شما را متحول کند.تحقیقات کلیدواژه استراتژیک نقش بزرگی در ایجاد هفت رقم درآمد من از وبلاگم ایفا کرده است (همانطور که در گزارش های درآمد من مشاهده می کنید ). در هر ماه از طریق Google به بیش از 45000 نفر دسترسی پیدا می کنم:
ترافیک ارگانیک
همه این افراد خریدار نیستند (اگر آنها بودند من تا به حال برنده اینترنت بودم).
اما آنها جستجوگران هدفمندی هستند که اهداف آنها با اهداف کسب و کار من مطابقت دارد.
اگر در جستجوی کلمات کلیدی خود به درستی تحقیق کنید و محتوای ارزشمندی ایجاد کنید…
... شک ندارم که می توانید نتایج مشابهی (اگر نه بهتر ) ببینید.
آیا باید محتوای خود را بر اساس کلمات کلیدی یا موضوعات بسازید؟
بهترین محتوا برای موتورهای جستجو موضوع محور و با کلمات کلیدی بهینه سازی شده است.
برای توضیح منظورم، اجازه دهید یک مثال بزنم…
آموزش نحوه کسب درآمد من در یکی از بهترین تولیدکنندگان ترافیک برای سایت من است.
از زمان به زمان نوسان می کند، اما به طور مداوم مردم را با هزاران نفر وارد می کند:
نتایج گوگل
می بینید که خود مقاله برای کلمه کلیدی به خوبی بهینه شده است:
" چگونه در سئو کسب درآمد کنیم "کلمه کلیدی در مقاله آموزش سئو کاملاً برجسته است -
نمونه تحقیق پنجرر کلمه کلیدی
با این حال، این محتوا فقط به این دلیل ساخته نشده است که یک کلمه کلیدی پربازدید برای رتبه بندی است، یا به این دلیل که ذهن من به من گفته که درست است. این فرآیند حساب شده تری بود.من به چند دلیل پذیرفتم که این پست مهمان در سایت من منتشر شود:با تمرکز کسب و کار من که به خوانندگانم کمک می کرد تا از طریق آموزش های با کیفیت به صورت آنلاین درآمد کسب کنند، موافق بود.این با ارزش های خوانندگان مورد نظر من مطابقت دارد که درآمد آنلاین آنها را افزایش می دهد. این بدان معنی است که افرادی که آن را جستجو می کنند با سایر آموزش های من مطابقت دارند.این موضوعی بود که میتوان در مورد آن به طور عمیق نوشت ، و فقط یک پست 500 کلمهای کم ارزش و کم ارزش نیست که سطح را بررسی میکند.هنگامی که پست به این معیارها رسید، میتوانست نگاهی دقیقتر به تحقیقات کلیدواژه داشته باشد.
من به دنبال:
یک کلمه کلیدی ارزشمند >> با نیت درست >> که افراد را به سایت من می آورد.
و با گذشت زمان، نه تنها برای کلمه کلیدی هدف رتبه بندی می شود…
... و همچنین طیفی از کلمات کلیدی مرتبط سئو سایت
نتایج رتبه بندی تحقیق کلمات کلیدی
هنگام ایجاد محتوای خود، از شما میخواهم ابتدا به موضوع فکر کنید، سپس به کلمات کلیدی.
موضوعی را که می خواهید در مورد آن بنویسید پیدا کنید که با برند و اهداف تجاری شما مطابقت دارد.
سپس آن را برای کلمات کلیدی با ارزش و هدف بالا بهینه کنید.
اما چگونه می توان ارزش و هدف کلمات کلیدی را تعیین کرد؟
نحوه تعیین ارزش یک کلمه کلیدی
برای تعیین ارزش یک کلمه کلیدی باید اهداف تجاری خود را درک کنید.
این کلمه کلیدی یا این قطعه محتوا چه چیزی را در تلاش برای رسیدن به آن دارید؟
شاید بخواهید مردم: وارد قیف فروش شما شوند، محصول جدید شما را بخرند، به لیست پستی شما بپیوندند یا به پادکست شما گوش دهند .
ابتدا باید آن را دریابید.
سپس میتوانید به عقب کار کنید و به نحوه جستجوی شخصی نگاه کنید.
فرض کنید یک وبلاگ در مورد اصلاح دارید.
شما می خواهید مردم در خبرنامه هفتگی شما مشترک شوند تا بتوانند از لینک های وابسته شما خرید کنند و شما بتوانید شروع به تبلیغ فضای لیست خود برای تبلیغ کنندگان کنید.
کلمات کلیدی مانند:
- بهترین کیت های اصلاح مسافرتی
- نحوه شکل دادن به بز
- تیغ های ایمنی برتر برای مبتدیان
- بهترین صابون اصلاح چیست؟
- ایده آل خواهد بود
چرا؟
زیرا این افراد در یک موضوع خاص به دنبال کمک و راهنمایی هستند.
و کسب و کار شما می تواند کسی باشد که آن را به آنها می دهد.
اما ابتدا باید ارزش کلمه کلیدی را برای کسب و کار شخصی خود تعیین کنید .
برای انجام این کار برای وب سایت خود، چند سوال از خود بپرسید-
آیا این محتوا برای سایت من مناسب است؟ آیا محتوایی که از این کلمه کلیدی ایجاد می کنید با سایت شما مطابقت دارد؟ آیا با اهداف تجاری شما مطابقت دارد؟آیا جستجوگران از خواندن این محتوا خوشحال می شوند؟ اگر کلمه کلیدی شما "بهترین کیت های اصلاح سفر" باشد، آیا محتوایی که ایجاد می کنید برای حل مشکل آنها به اندازه کافی خوب است؟چه کسی دیگری برای این کلمه کلیدی رتبه بندی می کند؟ کلمه کلیدی خود را برای خود جستجو کنید و ببینید چه کسی قبلاً در آنجا رتبه بندی می کند. آیا میتوانید از رقبای فعلی پیشی بگیرید یا این نبردی است که نمیتوانید برنده شوید
نحوه تعیین ارزش کلمه کلیدی
اگر احساس می کنید به یک "بله" راحت رسیده اید! از این سوالات…
می توانید با استفاده از کلمه کلیدی شروع به نگاه کردن کنید.
همچنین می توانید برای آزمایش این کلمات کلیدی تلاش بیشتری کنید.
یک تبلیغ Google Adwords را به مدت 24 ساعت قرار دهید تا به طور خودکار رتبه بندی کنید و عملکرد آن را ببینید.
- این به شما داده هایی در مورد:
- چند نفر آن را می بینند (تصویر)
- چند نفر روی آن کلیک می کنند (نرخ کلیک)
- چند نفر تبدیل می شوند (هدف نهایی مورد نظر شما)
که می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این کلمه کلیدی است که می خواهید قبل از سرمایه گذاری بزرگ با آن کار کنید یا خیر.یا اگر می خواهید محتوا و کلمات کلیدی خود را تغییر دهید تا بهتر با اهداف خود مطابقت داشته باشد.اگر برای جمع آوری این اطلاعات به کمک نیاز دارید، به الگوی رایگان تحقیق کلمه کلیدی من که بسیاری از کارها را برای شما خودکار می کند، نگاهی بیندازید.
نحوه تعیین هدف یک کلمه کلیدی
هدف کلمه کلیدی اغلب می تواند با پیشوند یا پسوندهای متصل به عبارت اصلی تعیین شود.
دو نوع هدف وجود دارد که ما در اینجا بر روی آنها تمرکز خواهیم کرد:
- تجاری: جستجوگر می خواهد خرید کند
- اطلاعاتی: جستجوگر می خواهد یاد بگیرد
- عبارات جستجوی تجاری پیشوند یا پسوند با کلمات مرتبط با خرید هستند.
این کلمات کلیدی اغلب حاوی کلمات زیر (یا تغییرات مشابه) هستند:
- خرید کنید
- معامله
- تخفیف
- حمل دریایی
افرادی که اینگونه جستجو می کنند آماده خرید هستند!!!
اگر مستقیماً محصولات را می فروشید، کلمات کلیدی با هدف تجاری مهم هستند!
جستجوگران کلمات کلیدی اطلاعاتی به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستند و بر این اساس عبارتبندی میشوند.
می توانید انتظار داشته باشید که این نوع کلمات گنجانده شوند:
چگونه
مرور
نشانه هایی از
چه زمانی باید انجام داد
چرا هست
این هدف نیز مانند ارزش، باید با کسب و کار شما همسو باشد.
برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید و چه ارتباطی با شخص جستجوگر دارد؟
نحوه تعیین هدف کلمه کلیدی
اگر خانههایی را در میامی میفروشید ، کلیدواژههای تجاری بهترین گزینه هستند.
اگر وبلاگی در مورد نحوه خرید خانه جدید در فلوریدا دارید…
کلمات کلیدی اطلاعاتی برای مشتری ایده آل شما مناسب تر است.
درک کنید که به چه کسی می فروشید و می خواهید به چه چیزی برسید و سپس این دو بخش آخر این صفحه بسیار واضح تر می شوند.
و 4 راه برای افزایش ترافیک بدون ایجاد لینک بیاموزید
برای دسترسی فوری هم اکنون ثبت نام کنید:
- نام خود را اینجا وارد نمایید...
- نام خود را اینجا وارد نمایید...
- ایمیل خود را اینجا وارد کنید...
- ایمیل خود را اینجا وارد کنید...
اکنون بارگیری کن
به عنوان مثال در این وبلاگ من به شدت کلمات کلیدی اطلاعاتی را هدف قرار می دهم زیرا هدف من کمک به افراد برای رسیدن به اهدافشان است و معمولاً با یک سوال شروع می شود.
مانند سئوی تجارت الکترونیک ، من ترجیح میدهم کلمات کلیدی عمدتاً معاملاتی را هدف قرار دهم که توسط کلمات کلیدی اطلاعاتی نیز پشتیبانی میشوند تا بر تصمیمات خرید مردم تأثیر بگذارند.
هر کسب و کاری متفاوت است.
2 نوع کلمه کلیدی که باید استفاده کنید
انواع مختلفی از کلمات کلیدی وجود دارد.
اما در بیشتر موارد، تحقیقات کلمات کلیدی شما باید بر روی کلمات کلیدی اطلاعاتی و معاملاتی متمرکز باشد که در دسته های زیر قرار می گیرند:
شماره 1: کلمات کلیدی گسترده
کلمات کلیدی تطبیق گسترده معمولاً ترافیک مناسبی را ارائه می دهند و جستجوگر ایده ای تقریبی از آنچه می خواهد دارد.
اینها کلمات کلیدی هستند مانند
- کفش دویدن
- کفش های بسکتبال
- کفش هاتو پا کن
- کتاب های جک ریچر
- کتاب های خودآموز
- کتاب های سفر
مشکل این شرایط این است که آنها قابل تفسیر هستند و نرخ تبدیل کمتری نسبت به پیشنهاد بعدی من ارائه می دهند.
ولی:
آنها معمولا سطوح بالایی از ترافیک را ارائه می دهند و بسته به جایگاه شما، رقابت در سطح صفه می تواند نسبتا آسان باشد.
شماره 2: کلمات کلیدی دم بلند
کلمات کلیدی دم بلند مسئول حدود 70 درصد از کل جستجوها هستند. آنها نوع کلمه کلیدی مورد علاقه من برای هدف قرار دادن هستند زیرا -
آنها حجم جستجوی کمتری دارند
رقابت کمتری دارند
آنها بالاترین نرخ تبدیل را دارند
صبر کن!
حجم جستجوی کمتر بهتر است؟
آره! از آنجایی که این کلمات کلیدی با نرخ بسیار بالاتری تبدیل می شوند، معمولاً فروش بیشتری را با ترافیک بسیار کمتر ارائه می دهند.
نمونه هایی از کلمات کلیدی دم بلند عبارتند از:
- بهترین کفش های دویدن برای ماراتن کدامند
- کدام کفش بسکتبال به من کمک می کند بالاتر بپرم
- چگونه به عنوان یک طراح در کسب درآمد کنیم
- بلیط کنسرت میامی فلوریدا
من عاشق کلمات کلیدی دم بلند هستم زیرا آنها به نقطه شیرین بین رقابت، ترافیک و تبدیل می رسند.
هشدار: یک نوع کلمه کلیدی وجود دارد که نباید از آن استفاده کنید: کلمات کلیدی متا .
چگونه ایده های کلمات کلیدی را به صورت رایگان طوفان فکری کنیم
تعدادی ابزار وجود دارد که میتوانید از آنها برای کمک به ایدههای کلمه کلیدی به صورت رایگان استفاده کنید.
فقط یک قلم و یک تکه کاغذ بردارید و دنبال کنید.
از – می توانید صفحه گسترده هوشمند من را دانلود کنید که تحقیق کلمات کلیدی را آسان می کند.
روش گوگل
یک پنجره Google Incognito باز کنید .
شروع به تایپ برخی از کلماتی کنید که وقتی به موضوع خود فکر می کنید به ذهنتان خطور می کند.
متوجه منوی کشویی خواهید شد که جستجوهای پیشنهادی را از شما می خواهد.
چیزی شبیه به این:
منوی کشویی گوگل
این یک راه جالب برای شروع یادگیری برخی از رایج ترین کلمات کلیدی سر و بدن است.
اگر یکی از آنها را جستجو کنید، می توانید به بخش جستجوهای مرتبط در پایین نیز نگاه کنید.
کادر جستجوی مرتبط با گوگل
اینها برخی از رایج ترین کلمات کلیدی دم بلند جستجو برای جایگاه شما خواهند بود.
راه ویکی پدیا
به ویکی پدیا بروید و کلمه کلیدی “head” را برای جایگاه خود تایپ کنید (مانند اصلاح). این شما را به صفحه اصلی دایره المعارف آن موضوع می برد.
در آن صفحه منویی با تعداد زیادی لینک و موضوعات فرعی مربوط به جایگاه شما وجود دارد.
ایده های کلیدواژه و موضوع از ویکی پدا
به یکی از آن موضوعات پایین بروید و یک بخش کامل پر از کلمات کلیدی را خواهید دید. اینها ترکیبی از کلمات کلیدی سر و بدن خواهند بود.
می توانید از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner یا این ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای کاوش بیشتر استفاده کنید.
کلمات کلیدی را که قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده اید پیدا کنید
یک مکان عالی برای دریافت ایده های کلمه کلیدی این است که به رتبه بندی سایت شما در حال حاضر نگاه کنید.
به ابزاری مانند SEMRush بروید و برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید .
پس از داخل شدن، آدرس وب سایت خود را در نوار جستجو در بالای صفحه قرار دهید:
نوار جستجوی semrush
" جستجو " را فشار دهید و این به شما یک تجزیه و تحلیل مختصر از سایت شما را نشان می دهد
از جمله کلمات کلیدی که وب سایت شما در حال حاضر برای آنها رتبه بندی می کند:
نتایج جستجوی semrush
ممکن است متوجه شوید که در حال حاضر برای دسته ای از کلمات کلیدی عالی رتبه بندی می کنید.
در حال جمع کردن این…
تحقیق کلمات کلیدی استراتژیک بسیار مهم است و باید پایه سئوی شما را تشکیل دهد!
آن را درست انجام دهید و سایت شما پر از افرادی می شود که با اهداف تجاری شما همسو هستند!
اما به یاد داشته باش-
هنگام ایجاد محتوا ابتدا بر روی موضوع و در مرحله بعد روی کلمات کلیدی تمرکز کنید. این به شما امکان می دهد محتوای عالی ایجاد کنید که بهینه سازی آن آسان باشد.
دو نوع کلمه کلیدی وجود دارد که باید با آنها کار کنید: کلمات کلیدی گسترده و طولانی. اما باید روی کلمات کلیدی اطلاعاتی یا معاملاتی تمرکز کنید.
شما می توانید ارزش یک کلمه کلیدی را بر اساس اهداف تجاری خود تعیین کنید و اینکه آیا آن نوع جستجوگر شما را به آن هدف نزدیک می کند یا خیر.
هدف یک کلمه کلیدی معمولاً در پیشوند یا پسوندی است که کلمه کلیدی اصلی را احاطه کرده است.
میتوانید با استفاده از گوگل، ویکیپدیا و نسخه رایگان ابزاری مانند SEMRush به طوفان فکری برای کلمات کلیدی خود بپردازید.
همچنین می توانید از Keywords Everywhere یا Google Keyword Planner برای بررسی بیشتر استفاده کنید.
اینجا را کلیک کنید تا دقیقاً نحوه انجام آن را بیاموزید. و اگر به دنبال سایر ابزارهای سئو هستید، به لیست ابزارهای سئو رایگان من نگاهی بیندازید .