آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

آموزش بهینه سازی تورهای گردشگری استانبول و آنتالیا

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در بهمن ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

بهترین مقاصد گردشگری زمستانی ترکیه
10 چیزی که در استانبول باید از آنها اجتناب کنید
کارهایی که باید در آنتالیا با خانواده انجام دهید
محل زندگی در استانبول را چطور انتخاب کنیم؟
چاپ دیجیتال موانع را برای چاپگرهای تجاری کاهش می دهد
تأثیر جوهرافشان تولید در صنعت چاپ دیجیتال
محل زندگی در استانبول را چطور انتخاب کنیم؟
آنتالیا از نگاه توریست ها در سال ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟
راهنمای منطقه استانبول ترکیه در سال ۲۰۲۲
آنتالیا پادشاه سواحل شنی در ترکیه
آیا ترکیه برای مهاجران خوب است؟
چگونه در استانبول و آنتالیا و سریلانکا قایق اجاره کنیم؟
چگونه نوزادم را ماساژ دهم؟
مکانهای برای بازدید در استانبول و آنتالیا
آیا انجام معاینات منظم سلامت ضروری است؟
5 کاخ های سلطنتی عثمانی استانبول
کاخ ها در استانبول و آنتالیا نقش مهمی در توریسم ترکیه دارد.
بازار بزرگ استانبول(بهترین فروشگاه ها و چیزهایی که باید خرید)
آیا وسایل کودک خود را به درستی ضد عفونی می کنید
غواصی در زیر امواج مدیترانه آنتالیا
در دوران بارداری چه بخوریم 12 بهترین غذا
نکات طلایی سفر به استانبول و آنتالیا
لباس نوزاد
بسته بندی سفارشی با تکنولوژی چاپ دیجیتال به چه معناست؟
درمان موثر سلامت روان برای کودکان خردسال و خانواده های آنها
5 بهترین رستوران اسکندر کباب در استانبول
کالاهای ضروری نوزاد بعد از تولد تا 3 سالگی
چگونه می‌توانم سلامت کودکم را بهبود بخشم؟
قلب شهر استانبول را کشف کنید؟
چرا چاپ دیجیتال مهمتر از همیشه است
راهنمای کامل بهترین غذای خیابانی ترکیه
شاخ طلایی استانبول کجاست؟و چگونه برویم؟
رستوران ها قدیمی استانبول که فراموش نشده اند
همه چیز در رابطه با بخش مدرن استانبول
بهترین باقلوا در استانبول(فروشگاه برتر باقلوا)
7 غذای خوشمزه و منحصر به فرد عثمانی در قرون وسطی
غذای خیابانی ترکیه که سلامت شما را بهبود می بخشد.
6 بهترین تانتونی در استانبول و آنتالیا
آیا قصد دارید یک استراتژی جدید سئو برای سال 2022 ایجاد کنید؟
10 بهترین محله برای بازدید در استانبول 2022
بهترین محله های استانبول که در سال 2022 باید دید؟
تجربه های آشپزی فراموش نشدنی بین دو قاره (استانبول)
برج های ساعت ترکیه در شهر استانبول و آنتالیا
8 رستوران خوب کادیکوی استانبول ترکیه
میدان تقسیم و سلطان احمد؛ راهنمای بهترین مناطق استانبول
داستان تاریخی بازار بزرگ استانبول
مکان های صبحانه در طبیعت نزدیک استانبول و آنتالیا در سال 2022
افسانه باور نکردنی برج گالاتا +آدرس و قیمت ورود
هتل استثنایی آنتالیا و استانبول برای سال ۲۰۲۲
13 مکان تعطیلات زیبا و خیره کننده در نزدیکی استانبول

راهنمای سفر برای اولین‌بار به استانبول و آنتالیا

  • ۰
  • ۰

کدهای پاسخ سریع (QR) بارکدهای قابل خواندن توسط ماشین هستند که اطلاعات را ذخیره می کنند - معمولاً یک URL. استفاده از کدهای QR آسان است. شما به سادگی کد را با دوربین گوشی هوشمند خود اسکن کرده و در یک مرحله به یک لینک هدایت می شوید.

از آغاز همه‌گیری، کدهای QR برای مشاغل بسیار محبوب شده‌اند. به عنوان مثال، رستوران ها معمولاً از این کدها برای سفارش بدون تماس از منوی آنلاین خود استفاده می کنند. کدهای QR نه تنها به کسب‌وکارها کمک کرده‌اند تا با دنیای مجازی و بدون تماس در حال پیشرفت سازگار شوند، بلکه از رشد و توسعه مستمر آنها و سئو نیز حمایت کرده‌اند.

از دیدگاه بازاریابی، کدهای QR ابزار مفیدی برای بسیاری از شرکت‌ها هستند. در اینجا چندین راه وجود دارد که آنها به دنیای بازاریابی مرتبط شده اند.

کدهای QR وارد چت شده اند

بنابراین، چرا این همه سروصدا در مورد کدهای QR وجود دارد؟ برای شروع، آنها کار را برای مشتریان آسان تر و راحت تر می کنند. به خصوص در طول همه گیری، آنها از سفارش، خرید و پرداخت بدون تماس پشتیبانی می کردند. در یک مرحله، کاربران می توانند اسکن کرده و فوراً به یک URL هدایت شوند و فرآیند پیچیده تر تایپ و جستجوی اطلاعات، مدیریت منوها و لمس سطوح را حذف کنند.

کدهای QR نیز برای رسانه های مختلف دیگر مرتبط و مفید هستند. آنها را می توان برای هدایت مشتریان به برنامه های تلفن همراه یا محصولات استفاده کرد و می توان آنها را از طریق رسانه های اجتماعی و کانال های پیام رسانی (ایمیل و پیامک) در قالب PDF یا عکس ارسال کرد. بنابراین، این برای بازاریابی چه معنایی دارد و کسب‌وکارها از چه راه‌هایی از کدهای QR برای رشد و تبلیغ برند خود استفاده می‌کنند؟ در اینجا چند نمونه از نحوه تأثیرگذاری کدهای QR بر دنیای بازاریابی دیجیتال آورده شده است .

بازاریابی کدهای QR دنیای فیزیکی را به دنیای دیجیتال پیوند می‌دهند، زیرا امکان دسترسی به محتوای موجود در اینترنت را تقریباً از هر کجا برای مصرف‌کنندگان تور استانبول و تور آنتالیا فراهم می‌کنند. در یک مرحله، کاربرانی که یک کد را اسکن می کنند به جای دیگری منتقل می شوند. به عنوان مثال، اگر یک مشتری بالقوه یک کد QR را در بروشور یا بیلبوردی ببیند که محصولی را نشان می‌دهد، پس از اسکن آن، بلافاصله به صفحه‌ای که این محصول را نشان می‌دهد منتقل می‌شود. این بدان معنی است که مشتریان دیگر مجبور نیستند قبل از این لحظه در فروشگاه خرید کنند یا وب سایت کسب و کار را مرور کنند.

بازخورد مشتری

نظرات و نظرات مشتریان برای رشد و توسعه یک تجارت مهم هستند. بازخورد به یک کسب و کار اجازه می دهد تا خدمات خود را با شناسایی نقاط ضعف بهبود بخشد.

کدهای QR می توانند برای جمع آوری پاسخ های مشتریان بلافاصله پس از خرید یا خدمات چاپ دیجیتال استفاده شوند. آنها روشی مناسب برای جمع‌آوری انتقاد هستند، زیرا - دوباره - فرآیند ترک یک بررسی را ساده می‌کنند. یکی از راه‌هایی که کدهای QR بازخورد را برای مصرف‌کننده آسان‌تر می‌کنند، قرار دادن آن‌ها در رسید است. سپس مشتریان می توانند صفحه ای را اسکن کرده و به صفحه ای هدایت شوند که به آنها امکان می دهد خدمات یا سطح رضایت خود را ارزیابی کنند و بلافاصله پس از تجربه خود نظر بدهند.

کدهای QR همچنین باعث می‌شوند که فرآیند بررسی مرور زمان‌برتر شود، زیرا کد قابل اسکن مشتریان را مستقیماً به یک پرسش‌نامه ساده هدایت می‌کند که به آنها اجازه می‌دهد تجربه خود را ارزیابی کرده و نظر کتبی ارسال کنند. این یک جایگزین بسیار ساده تر برای یک سرویس بررسی مانند Yelp است که نیاز به جستجو و حتی ثبت نام دارد.

با کدهای QR، می‌توانید مستقیماً بازخورد مشتریان را جمع‌آوری کنید، و در صورت امکان، تغییرات فوری در خدمات (های) خود ایجاد کنید. ساده کردن تجربه مصرف کننده، حتی از طریق فرآیند بررسی، راهی مطمئن برای افزایش رضایت از کسب و کار شما است.

ایمیل و اس ام اس

یکی دیگر از کاربردهای بازاریابی عالی برای کدهای QR، پیاده سازی آنها برای ایجاد لیست پستی ایمیل و پیامک کسب و کار شما است. کدهای QR می توانند برای ثبت نام در لیست های پستی یک فرآیند ساده و آسان برای مشتریان استفاده شوند. آنها را می توان در محل به مشتریان (از طریق رسید یا بنر در فروشگاه) با یک پیشنهاد ویژه هنگام ثبت نام ارائه کرد.

به عنوان مثال، کسب‌وکارها کدهای QR را بر روی تبلیغات یا پوسترهای درون فروشگاهی ارسال می‌کنند که مصرف‌کنندگان خود را تشویق می‌کنند تا لیست ایمیل یا پیامک خود را اسکن کرده و برای دریافت تخفیف ویژه یا هدیه رایگان با خرید خود ثبت‌نام کنند. این یک راه عالی دیگر برای نه تنها افزایش لیست پستی شماست، بلکه همچنین فروشگاه فیزیکی و در محل خود (و خریداران آن) را با دنیای دیجیتال مرتبط می کند.

 

استفاده از کدهای QR همچنین ثبت نام در لیست های پستی ایمیل و پیامک را برای مشتریان آسان تر می کند. با کدهای QR، خریداران می‌توانند در حین مرور آنلاین یا انتظار در صف ثبت نام در فروشگاه‌ها، شرکت کنند.

رسانه های اجتماعی

کسب و کارها همچنین از کدهای QR برای بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند . پیوند دادن پلت فرم های اجتماعی خود (اینستاگرام، توییتر، فیس بوک و غیره) در یک کد قابل اسکن راهی عالی برای هدایت ترافیک مصرف کننده به صفحه(های رسانه های اجتماعی) شما است. این نه تنها ترافیک و بازدید از رسانه های اجتماعی شما را افزایش می دهد، بلکه می تواند دنبال کننده های کسب و کار شما را نیز افزایش دهد و مشتریان بالقوه را به سمت تبلیغات و محصولات برجسته جذب کند.

برنامه های موبایل

اگر کسب و کار شما یک برنامه دارد، استفاده از یک کد QR که مشتریان را به دانلود فوری برنامه در یک مرحله هدایت می کند، بارگیری کلی شما را افزایش می دهد.

پیشنهادات و جوایز ویژه

با برنامه تلفن همراه برند شما، مشتریان می‌توانند هنگام خرید، یک کد QR را اسکن کنند تا از پیشنهادات ویژه (تخفیف، هدایای رایگان و غیره) استفاده کنند.

همچنین از کدهای QR برای جمع آوری امتیازات پاداش استفاده می شود. مشتریان می توانند هنگام خرید به سادگی بارکد را اسکن کنند تا امتیاز هدیه رایگان آینده یا پیشنهادات ویژه - مانند DD (Dunkin Donuts) Perks یا Starbucks Rewards Stars را به دست آورند.

استفاده از کدهای QR از طریق یک برنامه برای بازخرید فروش و جوایز، مشتریان را تشویق می‌کند تا برنامه تلفن همراه کسب‌وکار شما را دانلود و ثبت‌نام کنند. پاداش دادن به مشتریان برای استفاده از کدهای QR و اپلیکیشن موبایل راهی مطمئن برای افزایش تعامل، رضایت و خرید آنهاست.

ترافیک مصرف کننده

چه به یک وب سایت، پلت فرم رسانه های اجتماعی یا برنامه تلفن همراه باشد، از کدهای QR می توان برای هدایت ترافیک مصرف کننده به سمت برند شما استفاده کرد. این یک راه عالی برای افزایش تعامل و کاوش در رسانه های دیجیتال کسب و کار شما است. به طور همزمان، کاربرانی که یک کد QR را اسکن می کنند که آنها را به سایت، کانال های اجتماعی یا برنامه تلفن همراه شما هدایت می کند، می توانند با فرهنگ، خدمات و کمپین های کسب و کار شما آشنا شوند.

از آنجایی که کدهای QR به یک استراتژی بازاریابی محبوب برای افزایش ترافیک مصرف‌کننده، ساده‌سازی تجربه مشتری و تشویق بیشتر به خرید تبدیل شده‌اند، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که کسب‌وکار شما در نظر بگیرد که چگونه این کدهای قابل اسکن می‌توانند به شما مزیت رقابتی بدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی های بازاریابی پرطرفدار و اینکه چگونه کسب و کار شما می تواند ترافیک و تعامل مصرف کننده را بهینه کند، با Zero Gravity Marketing تماس بگیرید.